Foutief ingevulde adresgegevens:

Adresgegevens dient u uiteraard juist in te vullen. Het komt erg vaak voor dat de postcode letters of cijfers worden omgedraaid, of het huisnummer wordt niet ingevuld. Na het plaatsen van uw bestellling ontvangt u meteen een bevestigingsmail, waarmee u meteen uw ingevulde gegevens kunt controleren. Klopt het niet, laat dat ons dan meteen weten.

Pakketten met onjuiste adresgegevens worden binnen een aantal dagen bij ons retour aangeboden, waarvoor opnieuw verzendkosten worden berekend.
Deze retourkosten en de kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket zijn voor uw rekening, en hiervoor zullen wij u een betaallink mailen. Vervolgens wordt het pakket naar het juiste adres verzonden.

Het is ook mogelijk uw bestelling te annuleren, de retourkosten zullen dan in mindering worden gebracht op het door u te ontvangen bedrag.

Betaling

- U kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

  • Ideal: Direct afrekenen voor Nederlandse klanten (bij Ideal betalingen is  het belangrijk dat u de browser niet afsluit met het kruisje maar de betaling helemaal afrondt en terugkeert naar de webwinkel)
  • Visa Mastercard: Visa creditcards
  • Giftcards: VVV-Giftcards en cadeaukaarten van Yourgift.nl
  • Onder rembours   Bestellingen onder rembours vallen niet onder het gratis verzendtarief. De rembourskosten zijn dus altijd voor de klant.
  • Giropay   (Duitse klanten)
  • MisterCash/Bancontact   (Belgische klanten)
  • bankoverschrijving   (kan 1 tot 3 werkdagen duren)
  • Paypal  voor transacties met Paypal vragen wij 0,50 Eurocent. 
  • Billink achteraf betalen  (Alleen voor Nederlandse klanten) Achteraf betalen op rekening is mogelijk tot €250. Bij achteraf betalen met Billink wordt er €1,50 betaalkosten berekend. Billink zorgt dan voor facturatie en volledige afhandeling van de betaling. Het kan dus gebeuren dat Billink u benadert met informatie over de betaling.Ter goedkeuring van uw verzoek vindt er een online controle plaats door Billink. Mocht uw verzoek tot betaling met Billink onverhoopt niet worden geautoriseerd dan kunt u de betaling van uw bestelling via een andere betaalmethode voldoen. Wollandhof.nl behoudt ten allen tijde het recht om een bestelling op rekening (betaling achteraf) te weigeren en vooruitbetaling te verzoeken alvorens over te gaan tot het verzenden van de bestelling.

- Alle bankoverschrijvingen a.u.b. naar:

 Bankrekeningnummer: NL16INGB0006222573, t.n.v. Wollandhof

 Onder vermelding van uw naam en het bestelnummer

- Als u na 5 dagen uw bestelling nog niet heeft betaald krijgt u van ons een herinnering vervolgens heeft u nog 2 dagen de tijd om uw bestelling te betalen.

- Als na bovengenoemde 7 dagen uw bestelling nog niet betaald is, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd en terug gegeven aan de winkelvoorraad.


Verzending binnen Nederland

- Zodra uw betaling ontvangen is, gaan wij over tot het verwerken van uw bestelling. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden. Wij houden u middels mail op de hoogte van de status van uw bestelling.

- Wij hanteren een minimum bedrag voor verzend- en verpakkingskosten van € 4,49 ongeacht wat u bestelt.

Pakketpost binnen Nederland

- Pakket via DHL of DPD:  € 5,49

- Bestellingen vanaf 50 euro worden gratis verzonden binnen Nederland.

Pakketpost binnen Nederland onder rembours

- Pakket onder rembours met DHL of PostNL tot 10 kg:  18,35

- Pakket onder rembours met DHL of PostNL tussen 10 kg en 30kg:  23,20

Neem altijd eerst contact op met info@wollandhof.nl voor verzending onder rembours.

Verzending naar Belgie

- Pakket via DHL of DPD (wij kiezen de beste optie):  € 9,50

 - Bestellingen vanaf 100 euro worden gratis verzonden naar Belgie.

Verzending naar Duitsland

- Pakket via DPD:  € 9,50

 - Bestellingen vanaf 100 euro worden gratis verzonden naar Duitsland.

Verzending naar Frankrijk

- Pakket via DPD:  € 15,-

 - Bestellingen vanaf 150 euro worden gratis verzonden naar Frankrijk.

International shipping

- If you need international shipping please contact us at info@wollandhof.nl

- Wenn Sie den internationalen Versand bitte benötigen, kontaktieren Sie uns unter info@wollandhof.nl

- Si vous avez besoin d'expédition internationale s`il vous plaît contactez-nous au info@wollandhof.nl

Verpakkingsprocedure

Hoe verpakken wij onze brievenbus post?

Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden zullen wij indien mogelijk de bestelling als brievenbuspost versturen en daarom de bolletjes wol / katoen in vacuumzakken verpakken. Dit ziet er erger uit dan dat het is maar heeft wel tot gevolg dat de bolletjes er plat en vervormd uitzien en ook kunnen er kreukels ontstaan in de labels. Als u de zak openmaakt zullen de bollen hun oude vorm weer aannemen alleen de eventuele kreukels blijven in de labels zitten.

 

Afhalen

- Tijdens de bestelprocedure kunt u in de winkelmand bij levermethode "afhalen in Helmond" selecteren. Wij nemen z.s.m. contact met u op als uw bestelling klaar ligt om af te halen.

- Let op! Afhalen is geen probleem maar alleen mogelijk met een afspraak.

- Heeft u nog vragen over verzendingen dan kunt u altijd even contact met ons opnemen: info@wollandhof.nl of bel: 06 49672370